Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:06:04+01:00
A)2000 B)4600 c) 9200 D)10400
obliczenia też mają być?
2009-11-02T16:08:35+01:00
100 zł:

100-5%
x-100%

x=(100*100)/5=2000 zł

230 zł:

230-5%
x-100%

x=(230*100)/5=4600 zł

460 zł:

460-5%
x-100%

x=(460*100)/5=9200 zł

520 zł:

520-5%
x-100%

x=(520*100)/5=10400 zł
2009-11-02T16:12:38+01:00
A) 2000 lodów
B) 4600 lodów
C) 9200 lodów
D) 10400 lodów