Odpowiedzi

2010-04-06T14:28:15+02:00
X+y=600
130%x+70%y=480

x=600-y
1.3(600-y)+0.7y=480

x=600-y
780-1.3y+0.7y=480

x=600-y
780-0.6y=480

x=600-y
0.6y=780-480

x=600-y
y=500

x=100
y=500

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:30:31+02:00
X- pierwsza liczba
y- druga liczba

x+y=600
1,3x+0,7y= 480

x=600-y
1,3(600-y)+0,7y= 480

780-1,3y+0,7y= 480
x=600-y

780-480=0,6y
x=600-y

300=0,6y / ÷0,6
x=600-y

y=500
x=600-500

y=500
x=100
2 5 2