Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:22:11+02:00
Niemeteorologiczne:wysokość n.p.m. ,rodzaj podłoża ,ukształtowanie powierzchni,szata roślinna

meteorologiczne:szerokość geograficzna,prądy morskie,rozkład lądów i mórz,
3 3 3
2010-04-06T14:23:12+02:00
Czynniki klimatotwórcze:
-szerokość geograficzna
-wysokość nad poziomem morza
-prądy morskie
-kształt powierzchni
-rozkład lądów i mórz
-rodzaj ziemi
1 5 1