Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:23:53+02:00
A) niedźwiedź .
niedzwiedz est stałocieplny, a ponado ma grube,geste futro, ktore pelni funkcje termoizolacyjna. latwo moze przetrwac niskie temperatury
b)żaba.
zaba zimuje zagrzebana w ziemi. czas niskich temperatur przesypia
c)bocian .?
bocian jest stałocieplny, posiada geste piora,ktore pelni funkcje termoizolacyjna
bociany czas zimy spedzaja w cieplych krajach
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:10:11+02:00
Niedźwiedź-gęste futro,budowa schronień na zimę(gawra)
żaba-zagrzebywanie się w ziemii lub w mule
bocian-pióra,odlatywanie do ciepłych krajów
3 4 3