Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:31:30+02:00
Jak możemy pomóc?

-Segregacja odpadów, -zbieranie złomu, -makulatury
-zbieranie śmieci
-Apele , by nie spalać plastikowych śmeici , lecz je segregować
-Porządkowanie świata
-system oznaczania zarówno opakowań produktów, jak i elementów składowych tych produktów, w celu ułatwienia rozpoznawania i segregacji odpadów.

# edukacja proekologiczna społeczeństwa oraz promowanie i organizacja zachowań proekologicznych,
# logistyka sortowania, gromadzenia i odbioru zużytych dóbr oraz ich elementów składowych,
# przetwarzanie (uprzednio przygotowanych) odpadów i odzyskiwanie z nich surowców.
-rozwój technologii przetwarzania odpadów, przede wszystkim w celu wykorzystania jak największej ich części,
2 3 2
2010-04-06T14:49:32+02:00
Własnymi słowami:
-możemy segregować śmieci (szkło, plastik, metal, papier) do odpowiednich worków oznaczonych kolorami,
- wrzucać śmieci do odpowiednich pojemników, koszy, oznaczonych tabliczkami: szkło, plastik, papier, inne.
- na opakowaniach produktów, które możemy ponownie wykorzystać możemy umieścić odpowiedni znak (w załączniku)


mam nadzieję że chociaż trochę pomogłam.
3 4 3