Odpowiedzi

2010-04-06T14:31:21+02:00
Po pierwsze, nigdy nie nalezy brac czegos na serio. Trzeba podchodzic do wszystkiego z umiarem. Nie myslec, ze dana decyzja moze miec decydujacy wplyw na twoje zycie. Postarac sie uspokoic, znalezc sie w swoim szczesliwym miejscu. Postarac sie zachowac spokoj ducha.
1 5 1
2010-04-06T14:35:33+02:00
Z lękami i strachem i z stresem radzę sobie na wiele sposobów.
Gdy się czegoś boję zamykam oczy i myślę o czymś przyjemnym np. że jestem na plaży.Czasami też słucham muzyki by się uspokoić.Z stresem jest inaczej zjadam coś słodkiego lub coś piję np. wode gazowaną to mi pomaga .
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:40:41+02:00
1. Rozluźnienie ciała
2. Rozluźnienie umysłu
3. Bycie realistą
4. Stawienie czoła lękowi
5. Regularne ćwiczenia
6. Właściwe odżywianie
7. Dbanie o siebie
8. Uproszczenie swojego życia
9. Wyłączenie zmartwień
10. Natychmiastowe wdrożenie w życie strategii związanych z radzeniem sobie z lękiem
3 3 3