Odpowiedzi

2010-04-06T14:39:10+02:00
Zalety mieszkania w mieście:
1.Więcej sklepów.
2.Brak problemów związanych z komunikacją.
3.Więcej rozrywek
.
4.Różnorodne atrakcje.
5.Jest bardziej anonimowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:43:30+02:00
1.większe możliwości rozwijania swoich zainteresowań (uczestnictwo w dodatkowych zajęciach np. tanecznych, muzycznych itp)
2.większe prawdopodobieństwo znalezienia dobrej pracy po skończeniu szkoły
3.dużo form spędzania wolnego czasu (basen, muzeum, kino, pizza,spacer itp)
4.w przyszłości nie musisz posiadać samochodu w obrębie miasta możesz poruszać się pieszo
5.dostęp do różnych środków lokomocji
6.lepsze niż na wsi połączenie z dużymi miastami (np połączenie kolejowe)
7.łatwiej jest dokonywać segregacji śmieci (specjalne śmietniki przy osiedlach)
8.duży wybór szkół i przedszkoli
9.duży wybór sklepów
2010-04-06T14:53:05+02:00
1.zatrudnienie (miasto jako ośrodek przemysłowy)
2.bliskość punktów usługowych
3. administracja(np.urząd miasta,starostwo)
4.punkty handlowe(sklepy)
5.szkolnictwo
6.rozrywka(teatr,kino,galerie)
7.dostęp do mediów
8.łatwy dostęp do komunikacji