Odpowiedzi

2010-04-06T14:40:32+02:00
Mój pojazd ma skrzydła i silnik z odrzutowca. Porusza się z bardzo dużą szybkością. Mieści w środku ponad 100 osób. Jest bardzo bezpieczny i szybko dolatuje na miejsce.Ma alarm z czujnikiem antyterrorystycznym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:45:22+02:00
I jak się podoba?
Lincolnez to pojazd przyszłości. Napędzany parą wodną może niemal wszystko: jeździć, latać,pływać. Poza tym pełni funkcję domku kempingowego i restauracji. Dostępny we wszystkich kolorach, zmienia barwę po naciśnięciu odpowiedniego przycisku. Nie potrzebujesz do niego pilota- Lincolnez zapamiętuje twój wygląd i odcisk palca. Niezwykle wygodny- wspaniałe, rozkładane na wezwanie fotele i kanapy dla pasażerów. Gdy kierowca poczuje zmęczenie może włączyć opcję automatycznego pilota! Oczywiście GPS w standardzie, tak samo jak garderoba i Internet. Każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Całe życie w jednym samochodzie! Pralnia, biblioteka i najnowsze nowinki elektroniczne. Ma wbudowany telefon, telewizor i komputer- oczywiście tylko dla pasażerów! W pojeździe mieści się nawet 50 osób. Osiąga olbrzymią prędkość i jest całkowicie bezpieczny- w niebezpieczeństwie wypadku wzlatuje w powietrze.Ekonomiczny i w przystępnej cenie zachwyci każdego!