Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T14:44:24+02:00
Wady życia w mieście:
-brak świeżego powietrza
-duże zanieczyszczenia
-przemysł
-wandalizm
-duży hałas
-korki uliczne
-większy stres
-brudne ulice
-nie mamy poczucia bezpieczeństwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:55:03+02:00
1 Duża ilośc ludzi żyjąca na małej powierzchni
2 Wysokie ryzyko chorób\
3 wysoka ilośc zanieczyszczeń powietrza
4 duży ruch uliczny
5 duży poziom hałasu
6 brak czasu dla bliskich
7 częśtsze występowanie chorób psychicznych
8 brud uliczny
9 duże tempo życia
10 anonimowość
11 niebezpieczeństwo na ulicach
12 korki miejskie
13 drogie ceny towarów
14 tłok w komunikacji miejskiej
15 czasami brak prywatności
16 mała ilośc zielonych miejsc
17 czasem pijaństwo na ulicach
18 przestępczość
19 duża ilośc śmieci
20 mała ilośc kolorów
21 problemy z miejscami na parkingu
21