Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:42:31+02:00
Zaproszenie
mam zaszczyt zaprościc Państwa na przedstawienie które odbedzie sie 12.05 10 o godz.16 00 w sali królewskiej.

król
4 3 4
2010-04-06T14:50:19+02:00
Zaproszenie

Szanowny Panie XYZ, mam niekłamany zaszczyt zaprosić pańską czcigodną osobę w imieniu naszego najjasniejszego władcy króla ABC na współczesną aranżację sztuki teatralnej Wiliama Szekspira, pt "Hamlet" na specjalne życzenie jej królewskiej mości, która odbędzie się w dniu 21.04. bieżącego 2010 roku wraz z wybiciem przez Big Bem godziny 08 p.m., w teatrze narodowym im. Wiliama Szekspira w Londynie.
Obowiązują stroje wieczorowe.

Z poważaniem:
MNO, najwierniejszy sługa, jej królewskiej mości
4 5 4