Odpowiedzi

2009-11-02T16:12:02+01:00
Prometeizm - postawa moralna, której wyrazem jest poświęcenie się jednostki dla dobra ogółu, najczęstszym skutkiem jest cierpienie

Puszka Pandory to symbol nieszczęść, czegoś, co wywołuje mnóstwo nieprzewidzianych trudności, źródło niekończących się smutków i kłopotów.
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:14:02+01:00
Puszka Pandory - zbiór nieszczęść , zródło niekończących się smutków i kłopotów .
Prometeizm lub postawa prometejska – postawa etyczna, dla której ideałem moralnym jest dobrowolne podporządkowanie działań jednostki dobru większych grup społecznych lub nawet całej ludzkości.
28 4 28
2009-11-02T16:15:16+01:00
Puszka pandory-to jest symbol nieszczęść, coś co wywołuje mnóstwo niespodziewanych trudności życiowych.

Natomiast prometeizm to ideał moralny polegający na poświęceniu się dla innych jednostek. Nazwa ta powstała od mitologicznego bohatera Prometeusza, który dla dobra ludzi wykradł bogom ogień.
12 4 12