Odpowiedzi

2009-11-02T16:11:57+01:00
Zadanie całkiem proste;
jak w sekunde ziemia pokona drogę 30km to w 1h;
1h=60 min= 3600s

3600*30km=108,000km

a w ciągu doby;
24h= 1440 min = 86400
86400 * 30km = 2,592,000km
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:12:31+01:00
1h=3600s
24h=86400s

30km-1s
x-3600s

x=30km*3600:1
x=108 000km


30km-1s
x-86400s

x=30km*86400:1
x=2 592 000km
Odp.: W ciągu godziny ziemia pokona 108 000km, a w ciągu doby 2 592 000km.
1 5 1
2009-11-02T16:13:32+01:00
W ciągu godziny
1h=3600 s
30*3600=108000

W ciągu doby
1 doba=86400 s
30*86400=2592000

Odp. Ziemia w ciągu godziny pokonuje drogę 108 000 km, a w ciągu doby 2 592 000 km.
3 5 3