Odpowiedzi

2009-11-02T16:12:05+01:00
Artemida-półksiężyc, łania
Hefajstos-młot i kowadło
Ares-wilk, pies, jastrząb
Atena- włócznia, hełm, egida (lub tarcza), sowa
Apollo- kołczan, łuk, łabędź, jastrząb
Hermes- szeroki kapelusz, ozdobne skrzydełka u nóg i kapelusza
13 3 13
2009-11-02T16:14:56+01:00
Artemida - Łuk i strzały
Hefajstos - Młot i obcęgi
Ares - miecz i zbroja
Atena - Tarcza (egida), dzida, hełm, sowa i drzewo oliwne.
Apollo - wawrzyn, łuk i lira
Hermes - kaduceusz, podróżny kapelusz ze skrzydłami - petasos i sandały ze skrzydłami
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
  • LisQ
  • Początkujący
2009-11-02T16:15:22+01:00
Artemida - łuk i strzały
Hefajstos - młot kowalski
Ares - miecz i tarcza
Atena - tarcza (egida), włócznia, hełm, sowa, drzewo oliwne
Apollo - łuk i lira
Hermes - kaduceusz, podróżny kapelusz ze skrzydłami, buty ze skrzydłami
28 4 28