Odpowiedzi

2010-04-06T14:43:33+02:00
Regiony zachodnio-północnych Włoch - Lombardia, Piemont i Liguria stanowią centrum przemysłowe współczesnych Włoch. Pozycja miast budowana była przez wieki - Genua dzięki dostępowi do morza i handlowi, Piemont i Lombardia stanowiąc drogę łączącą Francję i Niemcy z resztą półwyspu Apenińskiego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:46:28+02:00
Hutnictwo- Neapol
elektrotechnika- Mediolan
przemysł samochodowy- Turyn
przemysł włókienniczy i odzieżowy- Lombardia
przemysł chemiczny- Piemont
1 5 1
2010-04-06T14:50:02+02:00
1koło Genui,Neapol,Tarent-hutnictwo
2zakłady Ferrari koło Modeny
3w północnej części kraju (Lombardia, Piemont, okolice Wenecji)-przemysł odzieżowy
4Lombardia i Piemont-przemysł chemiczny
5w północnej części kraju (Bergamo, Como, Piacenza, Trydent)-cement