TEKST DO ZADANIA:
Co cztery lata w Olimpii, małej miejscowości na Peloponezie, gromadziły się tłumy Greków, aby oddać cześć Zeusowi i wziąć udział w trwających pięć dni zawodach sportowych zwanych igrzyskami olimpijskimi. Olimpiadą nazywali Grecy czteroletni okres między tymi zawodami. Współcześnie wyraz ten oznacza największe na świecie międzynarodowe zawody sportowe.
OTO ZADANIE;
Ile olimpiad-jednostek czasu-minęło od pierwszych nowożytnych igrzysk (1896r.) do ponownego ich rozegrania w Atenach (2004r.)??
A)20
B)27
C)108
D)112
PLIS O ODPOWIEDZI TYLKO DOBRE =)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:46:33+02:00
2004-1896= 108

108/4=27

Odpowiedz: B
7 3 7
2010-04-06T15:25:56+02:00
2004-1896=108
108:4=27

Odp. B
5 4 5