Odpowiedzi

2010-04-06T14:48:46+02:00
Krk - Szerokość geograficzna: 50° 03' północ
Długość geograficzna: 19° 55' wschód

Kair 30° 03' N 31° 14' E
Nairobi 1° 16' S 36° 48' E
Berlin 52° 31' 07 '' N 13° 24' 30'' E
Chicago 41° 54' N 87° 39' W
Tokio Szerokość geograficzna: 35° 41' północ
Długość geograficzna: 139° 44' wschód

LICZE NA NAJ ;) pzdr;)
2010-04-06T14:50:34+02:00
Kraków- 50°03' N, 19°56' E
Kair- 30° 03' N, 31° 14' E
Nairobi- 1° 16' S, 36° 48' E
Berlin- 52° 31' N, 13° 24' E
Chicago- 41° 54' N, 87° 39' W
Tokio- 35°41' N, 139°46' E
-------------------------------------
Mam nadzieję że pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:53:04+02:00
Kraków : Szerokość geog. 50° 03' północ Długość geog. 19° 55' wschód
Kair ; szerokość 19° 55' wschód długosc 31° 17' wschód

Nairobi: szerokość 1° 17' południe długość 36° 49' wschód
Berlin : szerokośc 52° 31' północ długość 13° 2' wschód
Chicago: szerokość 41° 53' północ długośc 87° 39' zachód
Tokio : szerokośc 35° 41' północ długość 139° 44' wschód