Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:46:32+02:00
1. Lech Kaczyński
2. Bronisław Komorowski.
3. Bogdan Borusewicz
4. Donald Tusk

pozdrawiam, liczę na naj :)
13 2 13
2010-04-06T14:47:17+02:00
Kto pełni funkcję?
1. prezydenta RP: LECH KACZYŃSKI
2. marszałka Sejmu RP: BRONISŁAW KOMOROWSKI
3. marszałka Senatu RP: BOGDAN BORUSEWICZ
4. prezesa Rady Ministrów(premiera): DONALD TUSK
31 4 31
2010-04-06T14:50:12+02:00
Prezydent RP-Lech Kaczyński
marszałek sejmu RP-Bronisław Komorowski
marszałek senatu RP-Bogdan Borusiewicz
prezes rady ministrów RP-Donald Tusk
4 3 4