Odpowiedzi

2010-04-06T14:49:06+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:55:30+02:00
1.Bielan Adam -europoseł Prawo i Sprawiedliwość
2.Borys Piotr-europoseł Platforma Obywatelska RP
3.Buzek Jerzy-europoseł Platforma Obywatelska
4.Cymański Tadeusz-europoseł Prawo i Sprawiedliwość
5.Czarnecki Ryszard-europoseł Prawo i Sprawiedliwość
6.Geringer de Oedenberg Lidia Joanna -europoseł Sojusz Lewicy Demokratycznej-Unia Pracy
7.Gierek Adam-europoseł Unia Pracy
8.Grafin von Thun und Hohenstein Róża Maria-europoseł Platforma Obywatelska RP
9.Gróbarczyk Marek Józef-europoseł Prawo i Sprawiedliwość
10.Grzyb Andrzej Marian europoseł Polski Stronnictwo 11.Ludowe
12.Handzlik Małgorzata europoseł Platforma Obywatelska
13.Hibner Jolanta Emilia europoseł Platforma Obywatelska RP
14.Hubner Danuta europoseł Platforma Obywatelska RP
1Jazłowiecka Danuta europoseł Platforma Obywatelska RP
15.Jędrzejewska Sidonia Elżbieta europoseł Platforma Obywatelska RP
16.Kaczmarek Filip europoseł Platforma Obywatelska
17.Kalinowski Jarosław europoseł Polskie Stronnictwo Ludowe
18.Kamiński Michał europoseł Prawo i Sprawiedliwość
19.Kolarska-Bobińska Lena Barbara europoseł Platforma Obywatelska RP
20.Kowal Paweł Robert europoseł Prawo i Sprawiedliwość
21.Kurski Jacek Olgierd europoseł Prawo i Sprawiedliwość
22.Legutko Ryszard europoseł Prawo i Sprawiedliwość
23.Lewandowski Janusz europoseł Platforma Obywatelska
24.Liberadzki Bogusław europoseł Sojusz Lewicy Demokratycznej - Unia Pracy
25.Lisek Krzysztof europoseł Platforma Obywatelska RP
26.Łukacijewska Elżbieta Katarzyna europoseł Platforma Obywatelska RP
27.Marcinkiewicz Bogdan Kazimierz europoseł Platforma Obywatelska RP
28.Migalski Marek Henryk europoseł Prawo i Sprawiedliwość
29.Nitras Sławomir Witold europoseł Platforma Obywatelska RP
30.Olbrycht Jan europoseł Platforma Obywatelska RP
31.Olejniczak Wojciech Michał europoseł Sojusz Lewicy Demokratycznej
32.Piotrowski Mirosław Mariusz europoseł Prawo i Sprawiedliwość
33.Poręba Tomasz Piotr europoseł Prawo i Sprawiedliwość
34.Protasiewicz Jacek europoseł Platforma Obywatelska
35.Saryusz-Wolski Jacek europoseł Platforma Obywatelska
36.Senyszyn Joanna europoseł Sojusz Lewicy Demokratycznej
37.Siekierski Czesław Adam europoseł Polski Stronnictwo Ludowe
38.Siwiec Marek europoseł Sojusz Lewicy Demokratycznej - Unia Pracy
39.Skrzydlewska Joanna Katarzyna europoseł Platforma Obywatelska RP
40.Sonik Bogusław europoseł Platforma Obywatelska
41.Szymański Konrad europoseł Prawo i Sprawiedliwość
42.Trzaskowski Rafał Kazimierz europoseł Platforma Obywatelska RP
43.Wałęsa Jarosław Leszek europoseł Platforma Obywatelska RP
44.Włosowicz Jacek Władysław europoseł Prawo i Sprawiedliwość
45.Wojciechowski Janusz Czesław europoseł Prawo i Sprawiedliwość
46.Zalewski Paweł Ksawery-europoseł Platforma Obywatelska RP
47.Zasada Artur Jarosław europoseł Platforma Obywatelska RP
48.Zemke Janusz Władysław europoseł Sojusz Lewicy Demokratycznej
49.Ziobro Zbigniew europoseł Prawo i Sprawiedliwość
50.Zwiefka Tadeusz europoseł Platforma Obywatelska