Zad1.
połącz osobę z odpowiednim określeniem
a) ludwik napoleon bonaparte
b) ludwik filip
c) klemens metternich
d) lajos kossuth
e) józef bem
f) giuseppe garibaldi
g) franciszek józef
h) karol albert

1) władca francji, który abdykował w lutym 1848
2) kanclerz austrii
3) ostatni dowódca powstania na węgrzech
4) cesarz austryjacki
5) wygrał wybory prezydenckie we francji w grudniu 1848
6)władca królestwa sardynii
7) stał na czele rządu węgierskiego
8) walczył o zjednoczenie włoch

2

Odpowiedzi

2010-04-06T15:06:31+02:00
E-3 , b-5 , d- 7, g-4, h-6, f-8, c-2, a-1
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:08:27+02:00
1a
2c
3e
4g
5b
6h
7d
8f
2 3 2