Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:49:50+02:00
Nie musisz dodawać podmiotu "ja" gdyż jest on już użyty w samym orzeczeniu "kupiłam".
"Kupiłam ziemniaki" wystarczy. -> jest określenie, że Ja, w czasie przeszłym i co kupiłaś.
2010-04-06T14:50:34+02:00
Ponieważ nie powinno być tam wyrazu "Ja", gdyż wyraz "kupiłam " wskazuje juz na pomiot tego zdania i na wykonawce zadania.
1 5 1
2010-04-06T14:53:04+02:00

wczoraj kupiłam ziemniaki
dzisiaj kupiłam ziemniaki
jutro będę kupować ziemniaki
ty będziesz kupować ziemniaki
wy będziecie kupować ziemniaki
ja będę kupować ziemniaki
Oni będą kupować ziemniaki
one będą kupować ziemniaki
ona będzie kupować ziemniaki
on będzie kupować ziemniaki
ono będzie kupować ziemniaki
To są oprawne!!
1 5 1