Odpowiedzi

2010-04-06T14:50:43+02:00
Mgła była gęsta, toteż jadąc nic nie widzieliśmy.
Nie wiem o co dokładnie ci chodzi.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T14:51:49+02:00
Mgła była ...gęsta... , toteż ....kierowcy samochodów na drogach nic nie widzieli...................... .

Mgła była ..gęsta.... , toteż .....nie widziałam własnego domu..................... .

Mgła była ..nie widoczna.... , toteż .....poszłam na impreze..................... .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:56:09+02:00
Mgła była bardzo gęsta, toteż pozostałem w domu.
Mgła była bardzo gęsta, toteż nie poszliśmy na spacer.
Mgła była okropna, toteż bardzo szybko zrobiło się ciemno.
Mgła była bardzo gęsta, toteż szybko zapadł zmierzch.