Dokończ zdania, zastąp kropki słowami lub odpowiednime liczbami:

Era kosmosu rozpoczęła się w....... roku. Pierwszy pies, który poleciał w kosmos, nazywał się....... . W.... roku wyleciał w kosmos pierwszy człowiek- był nim..... . Pierwszym astronautą, który chodził po Księżycu, był...... . Rosjanie specjalizowali się w budowie stacji kosmicznych; nazywały się one:........ i .......... . Pierwszym Polakiem w kosmosie był................ . Rosyjskie kosmiczne statki załogowe opadały na Ziemię podobnie jak spadochroniarze. Amerykanie skonstruowali statki, które lądują na Ziemi tak jak zwykłe samoloty. Zostały one nazwane.............. .

2

Odpowiedzi

2010-04-06T14:55:38+02:00
1 1957
2 Łajka
3 1961
4 Jurij Gagarin
5 Neil Armstrong
6 Mir
7 Salut
8 Mirosław Hermaszewski
9 sondy
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:05:42+02:00
1. rok 1957
2.pies-Łajka(szczekaczka)
3.1961
4.rosjan-Jurij Gagarin
5.Neil Armstrong i Edwin Aldrin
6.Columbia i Challenger
7. Mirosław Hermaszewski
8.sondami kosmicznymi
dasz naj???
17 4 17