Odpowiedzi

2010-04-06T14:52:18+02:00
1. Otwórz słownik,
2. Otwórz na stronie z pierwszą literką wyrazu, którego szukasz,
3. Szukaj wyrazu alfabetycznie,
4. Sprawdź dokładnie jego pisownię, zanim przepiszesz,
5. Zamknij słownik. ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T14:52:25+02:00
Szukamy wyrazu w słowniku według alfabetu i gotowe
1 1 1
2010-04-06T15:10:43+02:00
Aby odnaleźć słowo w słowniku ortograficznym należy posługiwać się zasadą alfabetyczności spisu wyrazów. W przypadku, gdy słowo którego szukamy nie znajduje się w miejscu, w którym przypuszczaliśmy należy sprawdzić, czy nie jest ono zapisywane za sprawą innej reguły ortograficznej i co za tym idzie, czy nie znajduje się ono w innym przedziale słownika. W przypadku, gdy nie znamy innej reguły ortograficznej za sprawa której poszukiwane słowo powinno być zapisane, na początkowych stronach słownika, jako wstęp do części właściwej znajduje się gramatyczna ściąga, w której znajdują się wszystkie reguły ortograficzne wraz z przykładami zapisywanych za ich pomoca słów i przykładami wyjątków.