Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T14:53:15+02:00
3,4g=0,34dag
więc
20dag:0,34dag=58,83
Odp: Z 20dag srebra można wykonać 58 sztuk denarów.
105 3 105
2010-04-06T14:54:43+02:00
3,4g to 0,34dag

20dag:0,34dag=58,83
to jest 58 sztuk
98 4 98
2010-04-06T14:55:35+02:00
1dag-10 g
20dag-200g

3,4g-1moneta
200g-x

x=(200g*1moneta)/3,4g
x=58.8
zakokraglamy w dół 58
mozna wykonac 58 monet
80 3 80