Odpowiedzi

2010-04-06T15:01:55+02:00
A) we francji sa cenionym przysmakiem kulinarnym
b) przedstawiciel ślimaków z rodziny zatoczków, żyjący w wodach słodkich o bujnej roślinności
więcej nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:01:58+02:00
Ślimak winniczek - jest to ślimak lądowy, który występuje w zachodnio-południowej i centralnej Europie.

Ślimak zatoczek - jest to ślimak wodny żyjący w słodkich wodach.

Wstężyk austryjacki - ślimak austryjacki

Racicznica - słodkowodny małż występujący zazwyczaj w zalewach i stawach.
1 1 1