Popraw błąd,który znajduje się w tekście. (chyba tylko 1 )

Ostern ist das wichtigste Fest der Christen.Am Osterfest feiern die christlichen Kirchen die Auferstehung Jesu.Am Aschermittwoch beginnt die 40-tagige Fastenzeit.Sie endet mit dem Karsamstag.Die letzte Woche vor Ostern heiB(ss)t Karwoche.Sie beginnt mit dem Palmmontag.An diesem Tag feiern die Christen den Einzug Jesu vo Nazareth in Jerusalem.Am Grudonnerstag feiern die Christen das Letzte Abendmahl Jesu mit seinen Jungern.Der Karfreitag erinnert an den Tod Jesu am Kreuz.Am Karsamstag ist Grabesruhe und am Ostersonntag ist die Auferstehungsfeier.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:33:39+02:00
zamiast Fastenzeit to Festenzeit
chyba?
2010-04-06T15:54:34+02:00
Wielkanoc to najważniejsze święto w kościołach chrześcijańskich świętować Wielkanoc Christen.Am zmartwychwstanie Jesu.Am Środa Popielcowa rozpoczyna 40-dniowy darmowy Fastenzeit.Sie kończy się ostatni tydzień przed Wielkanocą Karsamstag.Die gorąco (ss) t Karwoche.Sie rozpoczyna Palm poniedziałek . Na tej chrześcijan dzień świętować wejście Jezusa w Nazarecie vo Jerusalem.Am chrześcijan Grudonnerstag świętować Ostatniej Wieczerzy Jezusa z jego Jungern.Der Wielki Piątek przypomina o śmierci Jezusa w Wielką Sobotę Kreuz.Am jest spokój i grób na Wielkanoc jest świętowaniem zmartwychwstania.


NO MASZ KILKA BŁĘDÓW