Odpowiedzi

2010-04-06T15:01:43+02:00
- andromeda.-mały lew.- baran.- wolarz.
2010-04-06T15:03:06+02:00
Kosmos=Wszechświat – wszystko, co fizycznie istnieje: cała przestrzeń, czas, wszystkie formy materii i energii oraz prawa fizyki i stałe fizyczne określające ich zachowanie.
Fazy księżyca:
* nów obszar zwrócony do Ziemi nie jest oświetlony,;
* pierwsza kwadra
* pełnia : jest wtedy oświetlony cały obszar zwrócony do Ziemi;
* ostatnia kwadra .
Gwiazdozbiory:
*Mała niedźwiedzica
*Wielka niedźwiedzica
*Rak
*Baran
*Trójkąt
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:03:23+02:00
1
kosmos- całość czasoprzestrzeni, w której istniejemy, razem z materią i energią w niej występującą
fazy księżyca- określają one oglądaną z Ziemi część Księżyca oświetloną przez Słońce

2 andromeda, byk, herkules, kasjopeja
1 5 1