Odpowiedzi

2010-04-06T15:03:16+02:00
3 t=3 000kg=3 000 000g
3 000 000g/0,3g=10 000 000
Odp. Słonik jest 10 000 000 razy cięższy od mrówki.

:D
13 4 13
2010-04-06T15:03:19+02:00
3 tony to 3000000g.
3000000:0.3=10000000
Słoń jest większy 10000000 razy (7 zer)
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:07:14+02:00
3t= 3 000 000g
3 000 000g/0,3g= 10 000 000
Słoń jest 10 000 000 cięższy od mrówki.
pozdrawiam.
13 4 13