Odpowiedzi

2010-04-06T15:04:26+02:00
Na człowieka:
- dostarczają materiały do produkcji ubrań
- niektóre z nich, np rumianek mają właściwości lecznicze
- są pożywieniem dla człowieka i niektórych zwierząt

W przyrodzie:
- stanowią początkowe ogniwo łańcucha pokarmowego
- produkują tlen
- tworzą różnorodne zbiorowiska roślinne
- podstawowym składnikiem krajobrazu - kształtują go i upiększają
29 3 29
2010-04-06T15:05:27+02:00
Na człowieka:
- są pożywieniem dla człowieka i niektórych zwierząt
-są źrodłem licznych przypraw
-są surowcem dla przemysłu spożywczego, odzieżowego i chemicznego
-są wykorzstywane do produkcji leków
-są stosowane jako pasza dla zwierząt gospodarskich


Na środowisko:
- stanowią początkowe ogniwo łańcucha pokarmowego
- produkują tlen
- tworzą różnorodne zbiorowiska roślinne
- podstawowym składnikiem krajobrazu - kształtują go i upiększają
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:11:09+02:00
Dla człowieka:
-są pożywieniem dla człowieka i niektórych zwierząt
są wykorzystywane do produkowania leków
-mają duże zastosowanie w produkcji odzieży, leków
-są stosowane, jako pokarm-np pasza, dla zwierząt

W przyrodzie:
-produkują tlen
-są podstawowym skladnikiem krajobrazu- upiększają go i kształtują
-stanowia poczatkowe ogniwo łańcucha pokarmowego
33 3 33