Odpowiedzi

2009-11-02T16:15:48+01:00
100%-70
60%-x

x=60*70:100
x=42


140%-42
100%-x

x=100%*42:140
x=30


Odp.: Ania ma 42 autografy, a Basia 30 autografów.
1 5 1
2009-11-02T16:42:53+01:00
100%- 70
60%- x

100x= 60* 70= 4200/100
x= 42

140%-42
100%- x

140x= 4200/140
x= 30

Ania ma 42, a Basia 30 autografów.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T16:46:31+01:00
Celina: 70
40/100 x 70= 28 70-28=42 - Ania
42=140/100 x B
B=42:140/100
B=42x 100/140
B= 30

Odp: Ania miała 42 autografy a Basia 30...miałam to na lekcji...i jest dobrze ;)
3 5 3