Odpowiedzi

2010-04-06T15:05:58+02:00
100 m² = 1a
1 m² = 1m * 1m
100 m² = 100 m * 100 m
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:06:44+02:00
Tu jest przykład:
3200m=3200m:100=320a

Mam nadzieję, że to jest to.
I jeśli jest dobrze liczę na naj:)
11 3 11
2010-04-06T15:11:04+02:00
1m2 to 0.01 ara
1ar to 100m2 czyli
jak masz 9arów to będzie 900 metrów2
mam nadzieje że ci pomogłam:D
10 3 10