Odpowiedzi

2010-04-06T15:11:41+02:00
Wszystko się kręci wokół optymistów.
Oni niczego się nie boją,
świat przed nimi otworem stoi
2010-04-06T15:18:04+02:00
Pewnik (haiku)

z uśmiechem kwietnia
idą barwy wiosenne
niosąc nadzieję

kielich krokusa
napełniony kroplami
kłania się niebu

słońce w podzięce
odwzajemnia uśmiechy
zamknięte w tęczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:37:38+02:00
***

Słońce wysoko błyszczy na niebie,
drzewa budzą się do życia.
Kwiaty wyciągają swe liście do siebie,
niedźwiedzie po śnie szykują się do mycia.
Na ciepłe dni czekałam z utęsknieniem,
myślałam o ładnej pogodzie.
Dziś rano ktoś w okno me rzucił kamieniem,
lecz z nikim nie jestem w niezgodzie...
Powoli z łóżka wstaję ociężale i myślę tylko o spaniu.
Czy to możliwe?
Pod moje okno przybyli koledzy: Ziutek, Kaziu i Franiu.
Każdy z nich trzyma wiadro wody,
Franek głośno krzyczy:
-"myślisz miła, że masz u nas chody?"
-"spokojnie! wychodzę już na schody"
Prawie bym zapomniała, że to dziś poniedziałek lany!
Biorę więc garnuszek i idę z chłopakami w tany.