Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:13:49+02:00
Człowiek powinnien po pierwsze mieć zdrowy typ życia, co się wiże ze zdrowym odżywianiem i dbaniem o siebie. Musi mieć lekką pracę żeby na starość nie dostać choroby z nią związanej. Filozofowie twierdzą że jeśli człowiek jest opanowany i umie o siebie zadbać to jest w stanie długo żyć.
2010-04-06T15:15:31+02:00
Zależy jaki filozof

\jeden mówił że trzeba żyć chwilą - cieszyć sie i nie myśleć o przyszłości

inny mówi że trzeba zyć tak by zasłużyć na wspaniałe życie w niebie-że trzeba myśleć co będzie potem

to wszystko zależy jaki filozof

mam nadzieję że ci pomogłem