Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:14:39+02:00
Na 1m² tworzy się graniastosłup o podstawie kwadratu o boku 1m i wysokości której szukamy. V tego graniastosłupa jest dane

V=Pp*H
V=125l=125dm³
Pp=1m²=100dm²

H=V/Pp
H=125/100=1,25dm=12,5cm

Odp. Grubość warstwy wynosi 12,5cm
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:20:59+02:00
X - warstwa wody

125l = 125dm³
1m = 10dm , 1m = 100dm³

100dm³ × xdm = 125dm³
x = 1,25dm

Odp: warstwa wody wynosiła 12,5 cm