Odpowiedzi

2010-04-06T15:16:46+02:00
(a²√3)÷4=6m² /×4
a²√3=24m² /÷√3
a²=8√3m² /√
a=2√(2√3) m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:17:47+02:00
P = 6m2
Pole trójkąta: a x h : 2
Pole trójkąta: bok razy wysokość podzielone na 2
r x h : 2
6:3 (boki) = 2 - wysokość
2 razy x : 2 = 6m2
2 razy 6 = 12 : 2 = 6m2
odp. Bok tego trójkąta ma 6m2
2010-04-06T15:34:02+02:00
H=a pierwiastek z 3/2
1/2 a*h =6
1/2a*a pierwiastek z 3/2=6/*2
a*a pierwiastek z 3=12
2a pierwiastek z 3=12
2a*1.73=12
2a =12:1.73
2a=6.94/:2
a=3.47