Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:19:26+02:00
Święta Wielkanocne to bardzo ważny czas. Zawsze rano o godzinie 6 razem z całą rodziną idziemy do kościoła na mszę rezurekcyjną.Następnie zgodnie z tradycją wszyscy siadamy do śniadania. Rozpoczynamy od zjedzenia poświęconego dzień wcześniej pokarmu. W świątecznym koszyczku nie może zabraknąć: jajek, które są symbolem nowego życia, baranka koniecznie z czerwoną chorągiewką, symbolu Jezusa zmartwychwstałego, soli i pieprzu. Następnego dnia, już z samego rana nikt nie żałuje wody. Wszyscy z uśmiechem na twarzy spełniamy te mokrą tradycję. Każdy w tym dniu przynajmniej raz musi zmienić ubranie.
3 4 3
2010-04-06T15:26:50+02:00
W wielki czwartek wielki piontek idziemy do kościoła.W sobote rano naj młotszy członek rodziny idzie ze siwięncąkom do kościoła.W niedziele na 6 rano idzie się całą rodzinom do kościoła .Po kościele jedziemy do Babci i jemy śniadanie po śniadaniu odpoczywamy i czekamy na obiat .Po obiedzie jedziemy do domu naszykowaci kolacie dla całej rodziny pozjedzieniu każdy jedzie do domu a my sprzontamy i idziemy spaci aby wstaci jak najwcześniej i oblaci całom rodzine .
omg serio? hahahaha : młotszy-młodszy piontek-piątek o jprdl obiat hahahahhaah