Odpowiedzi

2009-11-02T16:22:32+01:00
Może naślinić palce;]nie wiem ...
8 2 8
2009-11-02T16:26:50+01:00
Może żeby przez wcześniejszym przyjściem klienta "uszykowała" sobie chociaż pare tych torebek, alby nie rozdzielać ich przy kliencie. ;].
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T16:27:20+01:00
Ekspegientka musie miec natłuszczane ręce, w celu by torebka łatwiej sie rodzielała.
8 3 8