Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:19:06+02:00
Dystans czasowy -Pozwala określić coś co się działo wcześniej np wydarzenie historyczne. Dystans czasowy potrafi ocenić wydarzenie ponieważ dzięki niemu można stwierdzić kiedy to się działo i jakie były tego okoliczności.
5 3 5
2010-04-06T15:21:11+02:00
1.Dystans czasowy- oddziela podmiot od przedmiotu poznania uwzględniając wpływ czynników świata zewnętrznego wraz z sytuację historyczną samego podmiotu.
3 2 3