Odpowiedzi

2009-11-02T16:20:24+01:00
temperatura wzrostu, zapotrzebowanie na tlen, zdolność fermentacji, reakcje serologiczne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:35:44+01:00
Są wyłącznie organizmami jednokomórkowymi lub kolonijnymi.
W komórce posiadają jądro komórkowe.
Nie mają mitochondriów. Zamiast tych struktur występują u nich mezosomy.
Mogą być formami jednokomórkowymi, wielokomórkowymi, kolonijnymi i tkankowymi.
Nie posiadają jądra komórkowego. Jego funkcję spełnia nukleoid.
Posiadają ścianę komórkową utworzoną z peptydoglikanów. Często na powierzchni ściany występuje śluzowa otoczka.
Są wyposażone we wszystkie organella komórkowe.
Ich komórki są zdolne do endocytoz.