Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:21:02+02:00
Oddychają beztlenowo.
mają różne haczyki i przyssawki dzięki którym mogą się przyczepiać.
Ich ciało odporne jest na działanie enzymów trawiennych.
6 5 6
2010-04-06T15:37:52+02:00
Gromadzenie w parenchymie znacznych ilości glikogenu , słabe połączenie pomiędzy starszymi członami strobili , obojnactwo oraz zdolność do samozapłodnienia i silne grzbietobrzuszne spłaszczenie ciała.
3 3 3