Odpowiedzi

2010-04-06T15:24:42+02:00
Nie.Ponieważ rolę rycerzy zastepuje w naszych czasach wojsko, które pełni funkcje ochrony państwa.Te same funkcje spełniali rycerze, którzy na wojnach walczyli za swoją ojczyznę.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:25:31+02:00
Według mnie , w dzisiejszych czasach są potrzebni rycerze , ale nie do walki , tylko do wskazywania ludziom dobrej drogi . Rycerzem może zostać każdy , byleby umiał dobrze rozumieć otaczający nas świat . Gdy ktoś wejdzie na złą drogę życiową , taki rycerz może pomóc . Mogą oni również być odpowiednikami dzisiejszych policjantów .

Liczę na naj =)
8 3 8
2010-04-06T15:31:50+02:00
Moim zdaniem rycerze sa potrzebni ponieważ polska powinna mieć jakąś ochronę przed napaściami wojnami chociaż w Polsce tych wojen niema to i tak rycerze są potrzebni by ratować inne kraje w których są zamach bez obrony rycerzy zginęło by wielu ludzi w takich zamachach
:)
6 1 6