Odpowiedzi

2010-04-06T15:25:07+02:00
Drogi dyrektoże
Chciałbym pana powiadomić że, uczniowie chcą mieć wolne od zajęć dydaktycznych i niechcą chodzić na nie
Uczeń......................(jak się tam nazywasz
Niewiem czy to będzie dobrze ale spytaj sie swoich rodziców i rodzeństwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:28:50+02:00
Panie dyrekrorze!
W imieniu swoim i całej szkoły, jako przewodnicząca szkoły chciałabym prosić
o przyznanie 3 dnich wolnego od zajęć dydaktycznych.
Powodem jest wycieczka na którą zgłosiła się duża liczba uczniów.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Przewodnicząca szkoły:
...............
Mam nadzieję, że pomogłam:)



2010-04-06T15:31:11+02:00
Jan Nowak...........................miejscowosc,data
adres
telefon

.Szanowny Panie Dyrektorze
zwracam sie z uprzejma prosba o przyznanie mi trzech dni wolnych od zajec dydaktycznych.Prosbe swa motywuje tym,ze bardzo chcialbym jechac na wycieczke.Obiecuje, ze po powrocie nadrobie stracony material.
Za pozytywne rozpatrzenie mojej prosby bede bardzo wdzieczny.

podpis