Odpowiedzi

2010-04-06T15:26:56+02:00
Banał!
1. d=m/V
V= d/m
i podstaw dane, wszystko jest w zadaniu

2. P=W/t
W= F*S
W= 10n/kg* 100 kg* 2 m= 2000J
P= 2000J/ 300s = oblicz sam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:31:48+02:00
1)

m = 2kg
d= 7800 kg/m3

V= m/d

V= 2kg/ 7800 kg/ m3 = 0,00025641 m3

2)
t= 5min = 300s
m=100kg
h= 2m

F= mg
F= 100kg * 10 N/kg = 1000N
W= F*s
W= 1000N* 2m = 2000J

P= W/t
P= 2000J/300s ≈ 6W

Odp. urządzenie ma moc około 6W
2010-04-06T15:33:28+02:00
Zad.1
dane:
m=2kg
d=7800

Szukane: V

V=m/d
V= 0,00025641 m³