TEKST DO TEGO ZADANIA:
Jurek do szkoły dojeżda autabusem. Z domu do przystanku idzie 5 minut. Autobusy odjeżdają o: 7.06, 7.22, 7.30, 7.37, 7.44, 7.58 i jadą 16 minut. Z przystanku do szkoły Jurek idzie 3 minuty.
OTO PYTANIE:
O której godzinie Jurek dotrze do szkoły, jeżeli wyjdzie z domu o 7.05?
a) 7.29
b) 7.41
c) 7.38
d) 7.25

TYLKO Z OBLICZENIAMI!

3

Odpowiedzi

2010-04-06T15:26:39+02:00
7.05+0.05=7.10
7.22+0.16=7,38
7.38+0.03=7.41
Odp.:B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:27:39+02:00
7.10 Jurek jest na przystanku i czeka na najblizszy autobus, ktory ma o 7.22. Tym autobusem jedzie 16 minut czyli na przystanku wysiada o 7.38. I idzie do szkoły 3 minuty. CZyli w szkole znajduje sie o 7.41
odp. b
2010-04-06T15:28:14+02:00
7.05 +0.05 = 7.10
najbliższy autobus 7.22
7.22+ 16min= 7.38 + 3 min= 7.41 - o tej bedzie w szkole