Odpowiedzi

2010-04-06T15:34:06+02:00
Iwona V=a*b*c=31,4 *10 *30 =9420cm ³
Ola V=10 *30 *10 =3000 cm³
Więcej V ma Iwona.
Mam nadzieję że pomogłam
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:39:03+02:00
V koszyka nr 1= πr² × H =
z rysunku wynika, iż r=10cm a H=30 cm. Podstawiamy do wzoru.

π 10² × 30= 3000πcm³
3,14 ≈wartość π
3000×3,14≈ 9420

V koszyka nr 2= a×b×c= 10 ×30×31.4=9420cm³
Można przyjąć, iż koszyki mają taką samą objętość.
9 4 9