Help ! ;]]
Mam do zrobienia plakat "Zachęć kolegę lub koleżankę do zwiedzenia jednego z Parków znajdujących się na terenie Polski"
Okejjj wybrałam Białowieski Park Narodowy i mam wszystkie materiały. Ale nie mogę wymyślić żadnego sloganu, ani zawołania na nagłówek. Napiszcie coś zachęcającego w jednym zdaniu pliiss. Dam najj za najciekawszy pomysł ; DD

3

Odpowiedzi

2010-04-06T15:35:30+02:00
...Chcesz przeżyć najciekawszą przygodę w życiu jednym z takich miejsc jest Białowieski Park Narodowy...



Jaaa tak napisałam i dostałam 6 ; )) ;]
Jak chcesz ! ;-)

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:37:01+02:00
Imperator w postaci żubra zaprasza do magicznego miejsca Puszczy Białowieskiej
2010-04-06T15:38:29+02:00
Może:
"Odwiedź najpiękniejszy park narodowy - 140 000 turystów rocznie nie może się mylić!"