Odpowiedzi

2010-04-06T15:35:18+02:00
Pozytywne, jak najbardziej
2010-04-06T15:35:43+02:00
Wybieranie rzadu, udzial w zyciu panstwa, referendum ( znaczy trzeba brac w nim udzial ).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:39:23+02:00
Dobry obywatel powinien :
* znać swoje prawa i obowiązki
-interesować sie życiem publicznym
- angażować sie w sprawy regionu i państwa
-dbać o dobro całego społeczeństwa
-próbować wywierać wpływ na decyzje władz , np. w gminie lub w państwie poprzez głosowanie lub członkostwo w organizacjach.