Odpowiedzi

2010-04-06T15:39:27+02:00
Moja rodzina kieruje się głównie tradycją.
Wszyscy pielęgnujemy tradycje bożonarodzeniowe, wielkanocne itp. ( wypisz sobie sama np. dzielenie się opłatkiem, ubieranie choinki, święcenie koszyczków wielkanocnych.)itd.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T15:41:04+02:00
Na bochenku chleba robie znak krzyża przed pokrojeniem
w świtęta Wielkanocne dzielimy się jajkiem. Ibchodzimy rówenież lany poniedziałek w którym litry wody wylewamy na siebie, w sieta obdarowujmy sie małymi prezentami upominkami.
1 5 1
2010-04-06T15:51:24+02:00
Napisz jakie twoje są tradycje bo ja niewiem i napisz niewiesz to zapytasz się mamy
3 1 3