Odpowiedzi

2010-04-06T15:45:29+02:00
Moja siostra ma długie, proste, sięgające za ramiona czarne włosy. Jej oczy są duże i zielone, a rzęsy bardzo widoczne. Ma mały nos, na którym widnieje parę piegów. Jej buzia jest okrągła, a policzki różowe. Usta ma duże i zawsze wyglądają jakby były uśmiechnięte. Wyróżnia się tym, że za uchem aż do szyi ciągnie jej się cienka lecz widoczna blizna. Ma małe uszy, w których widnieją kolczyki. Jest osobą szczupłą, ale nie kościstą. Ma długie nogi oraz lekko umięśnione ręce. Jej cera jest blada.

Pozdrawiam i proszę o najlepszą ;)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:47:10+02:00
Opis mojej cioci Zosi

Osobę którą opisuje jest moja ciocia .

Zosia ma długie kręcone włosy w kolorze czrnym.
Cioci oczy są koloru niebieskiego,są duże .
Ciocia posiada mały nos i zadarty na końcu.
Usta ma letko czerwone i średniej wielkości.Twarz cioci jest duża i okrągła.Jej uszy są duże i odstające.
Szyja jest krótka i chuda. Ciocia jest szczupłą kobietą.

Jej ręce są długie szczupłe.Zosi ma krótkie nogi .

KObieta ma 167 centymetrów wysokości .

Bardzo mi sie podoba moja ciocia ,ponieważ jest bardzo miła i można z nią robić rózne rzeczy.



2 3 2