Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:38:49+02:00
2/5(3x-2) + 0,4 >= 1,2(x-1) + 0,5
1,2x-0,8+0,4>=1,2x-1,2+0,5
1,2x-0,4>=1,2x-0,7
0>=-0,3

-2(3x-1) + x > (x-2)-5(x+1)
-6x+2+x>x-2-5x-5
-5x+2>-4x-7
-x>-9/:(-1)
x<9
2010-04-06T15:44:12+02:00
2/5(3x-2) + 0,4 ≥ 1,2(x-1) + 0,5
1,2x-0,8+0,4≥1,2x-1,2+0,5
1,2x-1,2x≥-1,2+0,5+0,8-0,4
0≥-0,3


-2(3x-1) + x > (x-2)-5(x+1)
-6x+2+x>x-2-5x-5
-6x+x-x+5x>-2-5-2
-x>-9
x<9